• DEPOZITUL DIN BUDAPESTA

    De coletele Vitaful se ocupă compania de logistică Webshippy. Toate coletele Vitaful vor fi expediate de aici.

    Webshippy Fulfillments
    2151 Fót, East Gate Business Park C/2Ungaria

  • SEDIUL CENTRAL DIN ELVEȚIA

    Sediul central Vitaful se află în Adliswil, foarte aproape de orașul Zurich. Aici sunt realizate produsele.

    Vitaful Naturals
    Moosstrasse 9
    8134 Adliswil
    Elveția

Formular de contact

Întrebări frecvente

Cum pot achita produsele?

Poți alege dintre următoarele metode de plată:

Plată prin ramburs

Plătești contravaloarea produselor și taxa de livrare la curier, în numerar.

Plată cu cardul

(Visa, Mastercard, Maestro, American Express)La finalizarea comenzii plătești cu cardul bancar, iar dacă plata este nereușită, poți alege o altă metodă de plată sau poți încerca din nou plata cu cardul bancar. 

Prețul afișat este preț brut? (Da)

Prețul de cumpărare indicat alături de produse include întotdeauna taxa pe valoarea adăugată (TVA), a cărei cotă este de 19%.Prețul plătit pentru produs este exact cel pe care îl vezi pe pagina noastră.

Cum funcționează garanția de 30 de zile?

Dorim să fii pe deplin mulțumit(ă) cu achiziția făcută. De aceea, pentru fiecare produs Vitaful beneficiezi de o garanție de restituire a banilor 100%.

Dacă nu ești pe deplin mulțumit(ă) de produsul comandat, returnează-l în termen de 30 de zile de la data cumpărării, specifică numărul comenzii sau adresa de e-mail de pe care ai plasat comanda, respectiv contul tău bancar, în care îți putem trimite banii, rambursând prețul de achiziție, cu excepția taxei de livrare.

Așadar, ne asumăm noi riscul, astfel că tu să te poți bucura, pe deplin și fără griji, de beneficiile produselor Vitaful.

Cum pot returna un produs?

Dacă dorești să returnezi un produs, contactează-ne pur și simplu (e-mail, telefon, chat), iar noi te vom ajuta!

Cât costă transportul?

Pe teritoriul României, livrarea la domiciliu este gratuită.

În celelalte țări din Europa, livrarea costă 19,90 de lei.

Locuiesc în străinătate, livrați și aici?

Da, livrăm în toate țările din Europa.

Cât durează livrarea?

La o adresă din România, de regulă 2-3 zile lucrătoare.

În celelalte țări din Europa, 5-6 zile lucrătoare.

Când vine curierul?

Când când plasezi comanda, vei primi din partea noastră un e-mail de confirmare.

Îți vom scrie din nou atunci când produsele au fost ambalate, iar coletul a fost predat curierului. În acest e-mail vei regăsi și numărul coletului, cu ajutorul căruia poți urmări comanda pe pagina de internet a firmei de curierat.

Cu 24 de ore înainte de livrare, curierul îți va trimite un SMS, în care va preciza ora aproximativă a livrării (dimineața sau după-amiaza). În cazul în care ora nu este potrivită pentru tine, îl poți apela la numărul de telefon de pe care a fost trimis SMS-ul și puteți cădea de acord asupra orei la care să sosească.

Coletul va fi livrat acasă la tine sau la locul tău de muncă, așa că este bine să indici o adresă de livrare la care ești de găsit în timpul zilei! De obicei, curierii livrează coletele între orele 8:00 și 17:00, dar ai și opțiunea de a cădea de acord cu curierul – dacă vor putea, te vor ajuta.

Ne dorim să aveți parte de o comunicare fără probleme. De aceea, este important să știi că nu ți se poate garanta livrarea în cursul dimineții sau în cursul după-amiezii, sau la o anumită oră solicitată.